Els meus preferits
Guarda i revisa fàcilment els teus models i ofertes preferides per no perdre'ls la pista.
Eslora Total7.99 m
Eslora casc7.99 m
Màniga2.54 m
Calat Màxim 2.00 m
Tipus d'embarcacióVeler Crucero-Regata
Màxim de places6
Desplaçament en rosca1550.00 kg
Tipus de motorForaborda
Motorització màxima0 CV
Tipus transmissióForaborda
CombustibleGasolina
Estable i de confiança quan és necessari, aventurer i salvatge quan les condicions són propícies. Aquest model posa al servei dels/les apassionats/es de la vela les prestacions de regata professional. Representant la versió SE (Seascape Edition), el Beneteau First 27 SE sap com estar a l'alçada de les demandes de qui el maneja.
Aquest veler de regata de natura esportiva està configurat per oferir un alt rendiment simplificat i així facilitar el maneig durant la navegació.
Totes les maniobres es poden dur a terme des de de la canya de timó, amb una banyera espaiosa i lliure de caps, gràcies a la incorporació de 2 winches extra per utilitzar-los quan sigui necessari. Aquest 8 metres està configurat per a, a més de navegar en solitari, poder fer-ho fàcilment amb fins a 5 persones en la tripulació.
Sorprèn com un veler pensat per a gaudir en regata pot oferir aquest nivell de confort i practicitat en el seu interior, amb detalls com una nevera, l'opció de cuina i sistema d'aigua fresca.
Amb un estil minimalista per a garantir al màxim la seva lleugeresa, està preparat per acollir fins a 6 persones. El seu interior consta d'una cabina doble en proa, un saló amb taula plegable, bancs convertibles en lliteres perquè puguin dormir 4 persones i sacs d'emmagatzematge extraïbles que permeten preparar l'equipatge a casa.
A més, destaca la incorporació de portes magnètiques que garanteixen la privacitat tant de la cabina de proa com del WC opcional.
· Velocitat: la seva rapidesa i lleugeresa connecta als/les tripulants d'una forma especial amb el mar i les forces de la natura. És capaç d'aconseguir mitjanes superiors a 10 nusos, velocitats gairebé úniques en aquestes dimensions.
· Fàcil de transportar: aquest veler de 8 metres es troba en el límit de dimensions per a poder ser transportat en un turisme amb remolc i ho aconsegueix fàcilment, gràcies també a la seva lleugeresa.
· Segur i estable: és l'únic regata-creuer de 27 peus amb l'interior equipat capaç d'estar homologat en categoria B, principalment gràcies a totes les prestacions centrades en afavorir la seguretat. Com, per exemple, l'augment de volum del casc que ofereix un molt bon control en la navegació i estabilitat i les mesures dissenyades per a prevenir danys en el casc amb altes velocitats.
Adriatic Boat of the Year 2013
Årets Segelbåt 2014-2015
Boat Of The Year - Sailing World 2015
SAIL Best Boats 2015
Tens dubtes sobre
comprar o vendre
un vaixell?
Cada fitxa indica si el preu inclou o no els impostos, l’equipament i els serveis. En la majoria de vaixells nous, el preu inclou l’IVA i el lliurament “llest per navegar”. En vaixells d’ocasió, el contingut de l’oferta depèn de si és una unitat pròpia o gestionada per a un client.
Sí. En comandes noves o unitats que no estan en fabricació, pots adaptar motorització, equipament o acabats. En unitats en estoc o d’ocasió, el nostre taller valorarà possibles modificacions o millores a mida.
Depèn de la marca, el model i la planificació del drassana: pot anar de 3–4 mesos fins a més d’un any. Sovint disposem d’unitats en estoc amb lliurament immediat; consulta’ns.
Sí. Treballem amb SYS Finance, broker exclusiu de SGB Finance (Société Générale + Grup Bénéteau). Oferim leasing i crèdit nàutic amb condicions personalitzades.
Més informacióSí. El nostre departament administratiu gestiona tots els tràmits. En vaixells nous sol estar inclòs (si s’indica a l’oferta); en vaixells d’ocasió, podem oferir un pressupost addicional.
Més informacióEls vaixells nous paguen IVA (21%) i, en alguns casos, Impost de Matriculació (12%). Els d’ocasió tributen amb ITP (5%).
Comptem amb servei tècnic oficial a l’Hospitalet de l’Infant i amb col·laboradors certificats en altres ports. Oferim manteniment integral, reparacions i millores.
Sí. Som concessionari i servei tècnic oficial de totes les marques que distribuïm, amb recanvis originals i assistència especialitzada durant i després del període de garantia.
Depèn de l’eslora i del tipus de vaixell. T’assessorem per triar la llicència que millor s’adapta a les teves necessitats i projecte de navegació. A Espanya, les titulacions més habituals són la Llicència de Navegació (fins a 6 m) i el PER (fins a 15 m).
Més informacióQuè pensen
els nostres clients?
Assessorament clau per posar a punt el meu Oceanis
He comprat un Beneteau Oceanis de segona mà a un particular amb moltes deficiències. Només tinc paraules d’agraïment per a l’Ángel Bosch per la seva atenció elaborant pressupostos de recanvis. M’ha atès de 10 sobre 10 per telèfon i per WhatsApp, donant-me consell en algunes reparacions de cost elevat.
Jordi G.
El paradís dels amants del mar
Per als amants del mar, la millor empresa per aconseguir una embarcació. Molt professional i un tracte exquisit al client.
Luis A.
Servei 5 estrelles
Atenció per part del personal de primer nivell, des del primer contacte per email. Personal molt professional, experts, atents i amb un tracte molt amigable. Embarcació entregada el dia establert, completa fins l'últim detall y operació d'entrega molt professional i atenta. Servei 5 estrelles en tots els aspectes.
Maurizio U.
Un procés de compra fàcil i còmode
La professionalitat de la Darya, la nostra comercial, va jugar un paper clau en aquesta important decisió. Estic plenament satisfet amb la meva tria i això ha estat possible gràcies a vosaltres. El procés de compra va ser fàcil i còmode. Aquest estiu ha estat inoblidable. Moltes gràcies pel vostre suport en aquesta etapa tan important de les nostres vides.
Aleksandr B.