Els meus preferits
Guarda i revisa fàcilment els teus models i ofertes preferides per no perdre'ls la pista.
Eslora Total7.29 m
Eslora casc7.29 m
Màniga2.50 m
Calat Màxim 2.00 m
Tipus d'embarcacióVeler Creuer-Regata
Màxim de places8
Desplaçament en rosca1000.00 kg
Tipus de motorForaborda
Nombre de motors1
Motorització màxima6 CV
Tipus transmissióForaborda
CombustibleGasolina
Ràpid, divertit i lliure en els seus moviments, aquest és l'ADN amb el qual la constructora Seascape ha creat el Beneteau First 24 SE. Gràcies a un disseny que inclou prestacions professionals de regata, aquest model aconsegueix incrementar la diversió en la navegació, però mantenint la seva facilitat de maneig.
Aquest 24 peus ha estat concebut per a gaudir navegant, des de les seves prestacions professionals fins a la tecnologia d'última generació: casc molt lleuger, quilla elevable, pal de fibra de carboni i molt més. A més, ofereix una banyera optimitzada que facilita les maniobres permetent la navegació en solitari o amb fins a tres persones.
Minimalista en la seva concepció i equipament, ofereix tot el necessari per a ser funcional, d'aquesta manera, s'aconsegueix la lleugeresa i velocitat tan buscades en un regata-veler. Consta de 4 lliteres, sacs d’emmagatzematge movibles per a facilitar la preparació de l'equipatge i distribució de pesos en regata, nombrosos espais d'estiba, una taula plegable que es pot utilitzar tant en el saló com en la banyera i fins i tot l'opció d'incorporar un WC químic.
· Fàcil de transportar: a més de les prestacions del Beneteau First 24 SE, un dels seus avantatges és la llibertat de moviment gràcies a la seva lleugeresa i a la quilla elevable, que permet transportar-ho amb un simple remolc. A més, l’arboradura es pot realitzar fàcilment entre dues persones i sense necessitat d'utilitzar una grua.
· Segur: la quilla elevable que es troba en tots els models de la gamma First SE protegeix el casc en zones poc profunda i les dues pales de timó garanteixen el control en tots els programes de navegació.
· Divertit de navegar: si l'objectiu d'aquest regata-creuer s'hagués de reduir a un, seria: garantir la diversió. Tant les prestacions com el disseny de l'estructura i la seva distribució s'han pensat per aconseguir una embarcació que reacciona fins i tot amb poc vent, ràpida, lleugera i fàcil de manejar amb molt bona estabilitat.
European Yacht of The Year 2017
Boat of The Year – Sailing World 2017
SAIL Best Boats 2017
Yachts & Yachting Awards 2017
Voile Magazine Prix Spécial Du Jury 2017
German Design Award 2018
Tens dubtes sobre
comprar o vendre
un vaixell?
Cada fitxa indica si el preu inclou o no els impostos, l’equipament i els serveis. En la majoria de vaixells nous, el preu inclou l’IVA i el lliurament “llest per navegar”. En vaixells d’ocasió, el contingut de l’oferta depèn de si és una unitat pròpia o gestionada per a un client.
Sí. En comandes noves o unitats que no estan en fabricació, pots adaptar motorització, equipament o acabats. En unitats en estoc o d’ocasió, el nostre taller valorarà possibles modificacions o millores a mida.
Depèn de la marca, el model i la planificació del drassana: pot anar de 3–4 mesos fins a més d’un any. Sovint disposem d’unitats en estoc amb lliurament immediat; consulta’ns.
Sí. Treballem amb SYS Finance, broker exclusiu de SGB Finance (Société Générale + Grup Bénéteau). Oferim leasing i crèdit nàutic amb condicions personalitzades.
Més informacióSí. El nostre departament administratiu gestiona tots els tràmits. En vaixells nous sol estar inclòs (si s’indica a l’oferta); en vaixells d’ocasió, podem oferir un pressupost addicional.
Més informacióEls vaixells nous paguen IVA (21%) i, en alguns casos, Impost de Matriculació (12%). Els d’ocasió tributen amb ITP (5%).
Comptem amb servei tècnic oficial a l’Hospitalet de l’Infant i amb col·laboradors certificats en altres ports. Oferim manteniment integral, reparacions i millores.
Sí. Som concessionari i servei tècnic oficial de totes les marques que distribuïm, amb recanvis originals i assistència especialitzada durant i després del període de garantia.
Depèn de l’eslora i del tipus de vaixell. T’assessorem per triar la llicència que millor s’adapta a les teves necessitats i projecte de navegació. A Espanya, les titulacions més habituals són la Llicència de Navegació (fins a 6 m) i el PER (fins a 15 m).
Més informacióQuè pensen
els nostres clients?
El millor concessionari Beneteau
Sens dubte el millor concessionari Beneteau d'Espanya, i per la meva feina en conec uns quants. Tenen les millors instal·lacions i a nivell personal també diría que són dels millors d'Espanya en servei, rapidesa i professionalitat.
Esther C.
Servei 5 estrelles
Atenció per part del personal de primer nivell, des del primer contacte per email. Personal molt professional, experts, atents i amb un tracte molt amigable. Embarcació entregada el dia establert, completa fins l'últim detall y operació d'entrega molt professional i atenta. Servei 5 estrelles en tots els aspectes.
Maurizio U.
Extremadament fàcil de manejar
Vaig tenir la sort d'adquirir una Flyer 9 Sundeck amb Hermanos Guasch. Des del primer contacte, el departament comercial va entendre les nostres necessitats i ens va assessorar de manera impecable. És una embarcació àgil, ràpida, extremadament fàcil de pilotar inclús per personas amb poca experiència com és el nostre cas.
S.M.D.
Confiança total després d’una vida al món nàutic
Després de més de 30 anys al món de la nàutica i d’haver comprat i venut un total de vuit embarcacions, Hermanos Guasch és, amb molta diferència, l’equip més professional, seriós i capacitat que he conegut. Des de l’assessorament comercial i tècnic fins al seguiment personalitzat de cada fase de la configuració del vaixell.
Ignacio J.