Els meus preferits
Guarda i revisa fàcilment els teus models i ofertes preferides per no perdre'ls la pista.
Tipus d'embarcacióMotor intraborda Cabinada Flybridge
Disponibilitat LliuramentIMMEDIATA
EstatOcasió
Any2022
Eslora Total16.33 m
Nombre de cabines3
Nombre de lavabos2
Saló convertibleSI
Model motorVolvo IPS650 + Joystick
Tipus transmissióIPS
Motorització2x480 CV
Hores de motor200
Tipus d'embarcacióMotor intraborda Cabinada Flybridge
Disponibilitat LliuramentIMMEDIATA
EstatOcasió
Any2022
Eslora Total16.33 m
Eslora casc14.32 m
Màniga4.62 m
Calat Màxim1.20 m
UbicacióL'Ametlla de Mar
Capacitat aigua400 l
Capacitat combustible1300 l
CombustibleDièsel
Model motorVolvo IPS650 + Joystick
Tipus transmissióIPS
Motorització2x480 CV
Hores de motor200
Màxim de places12
Nombre de cabines3
Nombre de lavabos2
Saló convertibleSI
La Beneteau Monte Carlo 52 és una de les embarcacions més elegants i sofisticades de la gamma flybridge premium de Beneteau, concebuda per oferir una experiència nàutica d’alt nivell combinant confort, prestacions i acabats de luxe.
Aquesta unitat d’ocasió del 2022, amb lliurament immediat, representa una oportunitat excepcional per adquirir una embarcació pràcticament en estat demo.
Equipada amb Volvo IPS650, amb dos motors dièsel de 480 CV cadascun i sistema Joystick, ofereix una navegació suau, eficient i una maniobrabilitat excel·lent.
La distribució interior inclou 3 cabines i 2 banys, així com camarot de mariner, proporcionant gran confort i privacitat a bord.
Aquesta unitat incorpora un nivell d’equipament premium molt complet amb generador, aire condicionat, estabilitzador Seakeeper, passarel·la hidràulica, plataforma de bany hidràulica i T-Top al flybridge.
També disposa de nombrosos elements de confort com grill elèctric, rentadora/assecadora, rentaplats i molts altres opcionals premium.
La unitat només s’ha utilitzat durant els mesos d’estiu, aproximadament entre 2 i 4 mesos cada any, mantenint-se la resta del temps fora de l’aigua en sec.
L’embarcació té IVA i Impost de Matriculació espanyol pagats, i únicament caldrà liquidar l’ITP.
Electricitat
- Motorización: Volvo IPS650 2X353KW (480CV) Diésel + Joystick con 200 horas de motor aproximadamente
- Joystick IPS suplementario en la bañera
- Ship control + Telemando interruptor de baterías
- Sistema audio Atoll con altavoces Fusion en el salón, en la bañera, en el flybridge
- Frigorifico en el fly 60l
- Flaps automáticos ZIPWAKE
- Plataforma de baño hidráulica
- Propulsor de proa doble puesto
- Generador 11 kVA
- Estabilizador giroscípico Seakeeper SK6
- Bomba eléctrica de lavado cubierta
- Proyecto de cubierta en el Fly
- Proyector submarino
- Climatización por agua helada Mediterránea (48K BTU)
- Convertidor 24V-230V 2000VA
- Altavoces Bose Acoustimass ®3 en el salón
- Pre-instalación recepción satélite TV
- Pre-instalación TV en camarote de popa
- Pre-instalación TV en camarote de proa
- Pre-instalación TV en comedor
- Antena TV
Electrònica
- Pantalla multifunción 16'' (Garmin GPS MAP 8416 XSV) en la timonería
- Pantalla multifunción 12'' (Garmin GPS MAP 8412 XSV) en el flybridge
- Piloto automático
- AIS Garmin
- VHF Garmin doble mando
- Cámara de popa
- Radar Garmin Fantom
- Pantalla multifunciones 16'' Garmin adicional en la timonería
- Pantalla multifunciones 12'' Garmin adicional en el flybridge
- Antena satélite fictícia
- Cámara local motor
- VHF portátil
- Carta Navionics Mediterráneo y Mar Negro
- Radiobaliza satelitaria
Equip de coberta
- Ventanas abribles manuales (Babor y estribor)
- Fondo de bañera y cocina alistonado de teca natural, juntas negras
- Soportes de anexos integrados a la plataforma
- Cojines de bañera Carbo White
- Kit de fondeo completo
- Asiento de bañera a babor Sunbrella Vita 16
- Persiana toldo eléctrico de bañera
- T-Top en poliéster blanco 9010
- Funde de protección tapicería exterior
- Pasarela hidráulica integrada
- Mesa de bañera de teca, convertible en solárium Sum Vita 16
- Colchón solárium proa Sunbrella Vita 16
- Cortina exteriores de timonería Sunworker negro
- Toma de puerto de agua dulce
- Casco blanco
Interiors / Acomodació
- Versión de 3 camarotes y 2 ases con madera Alpi Roble Cepillado
- Camarote de marinero con madera Alpi Roble
- Tapicería salón cuero Foglizzo Duke 15
- Campana extractora
- Grill eléctrico 230V 50Hz Flybridge
- Lavadora y secadora 230V 50 Hz Cabina del propietario
- Lavavajillas (6 personas) 230V
- Central de aspiración
- Plano de trabajo en Corian Dune Prima, en cocina
- Mesa de la cabina covertible en cama doble
- Moqueta en el salón Taupe Carpet
- Mosquiteras portillos
- Suelo de teca en salón y puesto de gobierno
Informació complementària
- Material de seguridad para Zona 2 - 60 millas (equipos radioeléctricos y comunicaciones no incluidos)
- Balsa salvavidas 12 PAX container
- 12 Chalecos salvavidas homologados 150 NW
Tens dubtes sobre
comprar o vendre
un vaixell?
Cada fitxa indica si el preu inclou o no els impostos, l’equipament i els serveis. En la majoria de vaixells nous, el preu inclou l’IVA i el lliurament “llest per navegar”. En vaixells d’ocasió, el contingut de l’oferta depèn de si és una unitat pròpia o gestionada per a un client.
Sí. En comandes noves o unitats que no estan en fabricació, pots adaptar motorització, equipament o acabats. En unitats en estoc o d’ocasió, el nostre taller valorarà possibles modificacions o millores a mida.
Depèn de la marca, el model i la planificació del drassana: pot anar de 3–4 mesos fins a més d’un any. Sovint disposem d’unitats en estoc amb lliurament immediat; consulta’ns.
Sí. Treballem amb SYS Finance, broker exclusiu de SGB Finance (Société Générale + Grup Bénéteau). Oferim leasing i crèdit nàutic amb condicions personalitzades.
Més informacióSí. El nostre departament administratiu gestiona tots els tràmits. En vaixells nous sol estar inclòs (si s’indica a l’oferta); en vaixells d’ocasió, podem oferir un pressupost addicional.
Més informacióEls vaixells nous paguen IVA (21%) i, en alguns casos, Impost de Matriculació (12%). Els d’ocasió tributen amb ITP (5%).
Comptem amb servei tècnic oficial a l’Hospitalet de l’Infant i amb col·laboradors certificats en altres ports. Oferim manteniment integral, reparacions i millores.
Sí. Som concessionari i servei tècnic oficial de totes les marques que distribuïm, amb recanvis originals i assistència especialitzada durant i després del període de garantia.
Depèn de l’eslora i del tipus de vaixell. T’assessorem per triar la llicència que millor s’adapta a les teves necessitats i projecte de navegació. A Espanya, les titulacions més habituals són la Llicència de Navegació (fins a 6 m) i el PER (fins a 15 m).
Més informacióQuè pensen
els nostres clients?
Confiança total després d’una vida al món nàutic
Després de més de 30 anys al món de la nàutica i d’haver comprat i venut un total de vuit embarcacions, Hermanos Guasch és, amb molta diferència, l’equip més professional, seriós i capacitat que he conegut. Des de l’assessorament comercial i tècnic fins al seguiment personalitzat de cada fase de la configuració del vaixell.
Ignacio J.
Una experiència de compra impecable i professional
Conèixer Hermanos Guasch ha estat tota una experiència. Una empresa seriosa i professional que facilita molt la complicada singladura d’adquirir un vaixell nou. Els seus consells i l’assistència durant tot el procés ens han ajudat molt en la presa de decisions. A més, el servei postvenda està sent excel·lent.
José Maria d.C
Confiança total
Tinc total confiança en el servei i el producte que ofereixen. Des de fa anys que la flota de xàrter de l'empresa que dirigeixo es basa exclusivament en embarcacions Beneteau comprades a Hermanos Guasch. A més a més, l'acompanyament i atenció rebut en la gestió de les assegurances és un plus que valorem moltíssim.
Toni S.
Un procés de compra fàcil i còmode
La professionalitat de la Darya, la nostra comercial, va jugar un paper clau en aquesta important decisió. Estic plenament satisfet amb la meva tria i això ha estat possible gràcies a vosaltres. El procés de compra va ser fàcil i còmode. Aquest estiu ha estat inoblidable. Moltes gràcies pel vostre suport en aquesta etapa tan important de les nostres vides.
Aleksandr B.